Vrijwilligers gezocht

Vrijwilligerswerk

Hou je van mensen en ben je dol op dieren? Dan is werken bij stichting CAP zeker iets voor jou. Zonder de hulp van heel veel vrijwilligers kunnen we niet doen wat we doen. We kunnen alle hulp gebruiken bij onze dagelijkse werkzaamheden, maar ook tijdens een van de vele extra activiteiten die we organiseren.
Vrijwilligerswerk manege de Winckelsteegh en manege de Maartenshoeve

Werken in de buitenlucht

Op elke manege is altijd van alles te doen. De stallen moeten worden uitgemest, de paarden geborsteld en opgetuigd of voorgespannen. Je helpt mee met de verzorging van de paarden en haalt en brengt ze van en naar de wei. Terwijl je werkt met de paarden geniet je van de heerlijke buitenlucht en zeker op manege De Maartenshoeve van de prachtige bosrijke omgeving.
De Winckelsteegh - Het Roodborstje

Het Roodborstje

Op manege de Winckelsteegh werk je met paarden, maar ook met de kleine boerderijdieren die verblijven op onze dierenweide Het Roodborstje. Ook een geliefde plek voor de vele kinderen uit de buurt. Knuffelpony's Django en Calimero zijn favoriet, maar ook Roosje, onze geit, is populair. De kippen, konijnen, parkietjes en alle andere dieren zorgen voor een prettige plek midden op de Winckelsteegh.
Vrijwilligerswerk manege de Winckelsteegh en manege de Maartenshoeve

Alle hulp is welkom

Je werkt met dieren en helpt de begeleiders tijdens de lessen. Het contact met de ruiters wordt altijd als speciaal en prettig ervaren. Beide maneges zijn een fijne plek voor iedereen die graag met mens en dier werkt. Je kunt ervoor kiezen om op een vaste dag in de week te komen helpen, heb je minder tijd, maar wil je wel graag meedoen, meld je dan aan voor één van onze seizoensactiviteiten. Heb je ideeën over hoe we nog meer mensen enthousiast kunnen maken voor stichting CAP? Actief denkwerk wordt zeer op prijs gesteld. Kortom, er is van alles te doen ;)

Meld je aan als vaste vrijwilliger of als flexibele extra hulp. Geef je voorkeur op voor één van beide maneges, allebei kan natuurlijk ook. We horen graag van je!