Steun stichting CAP

Stichting CAP ontvangt geen subsidie. Dankzij de gulle gaven en giften van donateurs en sponsoren kunnen we ons werk blijven doen. Alle hulp is erg welkom en vooral hard nodig.
Overweeg je om ons te steunen? Neem dan even contact met ons op dan vertellen we je uitgebreid over de mogelijkheden. Wil je direct een donatie doen? Vul dan het donatieformulier in, dan gaan wij daarmee aan de slag. Alvast heel hartelijk dank.
Steun stichting CAP

Adopteer een dier

Hulp in de vorm van het adopteren van een paard of één van onze boerderijdieren is ook een mogelijkheid. Kies voor welk dier jij (financieel) wilt zorgen en voor hoe lang. Je bepaalt zelf voor welk bedrag jij jouw bijdrage wilt leveren. Wij zorgen ervoor dat je op de hoogte blijft van de ontwikkelingen van jouw paard of boerderijdier. Vul het formulier in en wij nemen contact met je op voor een kennismaking met onze dieren.
Adopteer een dier

Schenken en belasting

De belastingdienst maakt geven makkelijker. We hebben er een groot belang bij. Zeker als het terugkerende giften zijn waar we op kunnen rekenen.
De belastingdienst heeft terugkerende schenkingen makkelijker gemaakt. Giften zijn volledig aftrekbaar zonder dat er een drempel of maximum van toepassing is. Op deze pagina lees je hoe schenken aan een stiching met ANBI status, zoals stichting CAP werkt.
Cappy bestellen

Cappy

Cappy, ons boegbeeld en mascotte kan van jou zijn. Voor 10 euro kun je hem bestellen. Vul het formulier volledig in en wij laten je weten wanneer je Cappy kunt afhalen bij De WinckelSteegh of De Maartenshoeve.
Bestel Cappy
shirt

Shirts

De shirts van stichting CAP zijn verkrijgbaar in de maten XS, S, M, L en kosten 15 euro per stuk. Bestel je shirt door het formulier volledig in te vullen. We laten je direct weten wanneer jouw shirt klaarligt.
Shirt bestellen