Steun stichting CAP

Stichting CAP ontvangt geen subsidie. Dankzij de gulle gaven en giften van donateurs en sponsoren kunnen we ons werk blijven doen. Alle hulp is erg welkom en vooral hard nodig.
Overweeg je om ons te steunen? Neem dan even contact met ons op dan vertellen we je uitgebreid over de mogelijkheden. Wil je direct een donatie doen? Vul dan het donatieformulier in, dan gaan wij daarmee aan de slag. Alvast heel hartelijk dank.

Schenken en belasting

Stichting CAP heeft een ANBI status en is daardoor vrijgesteld van schenk- en erfbelasting. Alles wat geschonken wordt komt dus geheel ten goede aan het werk dat stichting CAP doet. De gift zelf is volledig aftrekbaar van de inkomstenbelasting. Er zijn verschillende mogelijkheden om stichting CAP financieel te ondersteunen. Een periodieke schenking is daar een van.

Periodieke schenking
Draag je CAP een warm hart toe en wil je ons op regelmatige basis een schenking geven? Dan is een periodieke schenking voor ten minste 5 jaar de meest voordelige keuze.
Periodieke schenkingen zijn volledige aftrekbaar van de belasting, zonder dat hier drempels of plafonds aan vast zitten. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om, afhankelijk van je inkomen tot 52% van de gift terug te ontvangen van de Belastingdienst.

Wil je een bestaande donatie omzetten naar een periodieke gift? Of wil je nu starten met een periodieke schenking aan stichting CAP? Dan is daar een schenkingsovereenkomst voor nodig. We hebben er een voor je samengesteld. Stuur de ingevulde overeenkomst per post naar ons toe en het is geregeld. Tussenkomst van een notaris is niet nodig.

Steun stichting CAP

Adopteer een dier

Hulp in de vorm van het adopteren van een paard of één van onze boerderijdieren is ook een mogelijkheid. Kies voor welk dier jij (financieel) wilt zorgen en voor hoe lang. Je bepaalt zelf voor welk bedrag jij jouw bijdrage wilt leveren. Wij zorgen ervoor dat je op de hoogte blijft van de ontwikkelingen van jouw paard of boerderijdier. Vul het formulier in en wij nemen contact met je op voor een kennismaking met onze dieren.
Adopteer een dier
Cappy bestellen

Cappy

Cappy, ons boegbeeld en mascotte kan van jou zijn. Voor 10 euro kun je hem bestellen. Vul het formulier volledig in en wij laten je weten wanneer je Cappy kunt afhalen bij De WinckelSteegh of De Maartenshoeve.
Bestel Cappy
shirt

Shirts

De shirts van stichting CAP zijn verkrijgbaar in de maten XS, S, M, L en kosten 15 euro per stuk. Bestel je shirt door het formulier volledig in te vullen. We laten je direct weten wanneer jouw shirt klaarligt.
Shirt bestellen