Special Ride weekend

special ride

Special Ride weekend

Het Special Ride weekend vierde haar lustrum dit jaar. Een evenement dat zonder de inzet van een groot aantal vrijwilligers niet kan plaatsvinden. Dit jaar vielen we met de neus in de boter: ruim 50 mensen, veelal kinderen met een meervoudige handicap konden onder begeleiding en op speciaal daarvoor opgeleide paarden onder een stralende zon een prachtige bosrit maken. In de bossen van Malden was het even een feestje. De deelnemers genoten zichtbaar van het rijden onder een strakblauwe hemel. De buitenlucht, het geluid van de paardenhoeven en de rustgevende kadans maken blij, dat is duidelijk. Onder de vele gasten, die ook in gelegenheid gesteld werden om de ruiters te sponsoren voor hun rit, bevond zich de burgemeester van de gemeente Heumen, Marriët Mittendorff die een korte kennismaking kreeg met een van de meest favoriete paarden van de ruiters: Tinkie. Al met al was het een zeer geslaagd weekend. We hebben genoten en kijken uit naar het volgende special ride weekend.