Uw steun voor Stichting CAP
De bijdrage van ouders aan de lessen is niet hoog genoeg om alle kosten te dekken. Stichting CAP ontvangt geen subsidie, uw steun is daarom hard nodig en heel erg welkom. U kunt ons op verschillende manieren steunen. Zo kunt u een eenmalige gift geven, maar ook kunt u Stichting CAP maandelijks steunen. Vul hiervoor onderstaand formulier in.

De belastingdienst maakt het makkelijker
Stichting CAP heeft een groot belang bij donateurs, die het werk financieel willen ondersteunen. De stichting is ook heel erg blij met donaties die een paar jaar achter elkaar gedaan worden, dan kunnen wij namelijk rekenen op uw jaarlijkse bijdrage. De belastingdienst heeft terugkerende schenkingen gemakkelijker gemaakt. De donateur kan deze giften volledig aftrekken van de belasting. Er is geen drempel en geen maximum van toepassing. U kunt dus vaak meer geven terwijl het niets extra's kost. Er is een formulier waarop de donateur zijn voornemen om een vast bedrag te doneren kan noteren, Stichting CAP kan vervolgens de ANBI gegevens invullen. Een notaris is niet meer nodig. Het formulier bevat een gedeelte voor u en een gedeelte voor de ontvangende instelling. Als alles is ingevuld, kunt u deze overeenkomst voor uw eigen administratie bewaren.
Rekenvoorbeeld: Bij een modaal inkomen van € 35.000 per jaar
Normaal: € 350 geven kost € 350
Periodieke gift: € 604 geven kost € 350
U kunt dus heel wat meer geven met een periodieke gift. U kunt een formulier downloaden vanaf de website van de Belastingdienst of vanaf onze website. Wilt u zo'n donateur worden, laat u dat ons dan even weten? We helpen u natuurlijk graag met de formulieren. De mensen die genieten van aanpast paardrijden, zullen u er dankbaar voor zijn.

Adopteer een dier
De paarden, kippen en konijnen van de Maartenshoeve en manege de Winckelsteegh staan te trappelen om te rijden en om vertroeteld te worden door de kinderen en de cliënten. Om dit te kunnen blijven  doen, is geld nodig. Het voer, de dierenarts en de hoefsmid kosten geld. U kunt een dier adopteren voor een vast bedrag per maand. U kunt al een donatie doen voor 5 euro per maand, maar een ander bedrag is ook mogelijk. We sturen u ieder kwartaal een factuur voor uw donatie. U kiest dan een paard, kip of konijn uit en bepaalt zelf hoe lang u de verzorging van het dier wilt betalen. Als u een dier heeft geadopteerd, ontvangt u geregeld een update over het betreffende dier. Indien u een paard adopteert, ontvangt u ook een paardenpaspoort. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden via het formulier op deze pagina, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.